Ανρί: "Οι οπαδοί της Άρσεναλ να αποχαιρετήσουν όπως αξίζει τον Βενγκέρ"

Ο Τιερί Ανρί βρισκόταν στο δυναμικό της Άρσεναλ την οκταετία 1999-2007, κατακτώντας 2 πρωταθλήματα Αγγλίας και 2 FA Cup, φτάνοντας και στον τελικό του Champions League το 2006 στο Παρίσι.

Σήμερα (20/04) ο Αρσέν Βενγκέρ ανακοίνωσε πως στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου θα αποχωρήσει από τον πάγκο της Άρσεναλ, ύστερα από 22 χρόνια.

Μιλώντας στο Sky Sports, ο 40χρονος πρώην ποδοσφαιριστής ανέφερε χαρακτηριστικά για αυτήν την εξέλιξη: "Είναι αρκετά περίπλοκη για εμένα η σημερινή ημέρα καθώς ο Αρσέν ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την Άρσεναλ. Του απομένουν λίγα ακόμα παιχνίδια να προπονήσει αλλά είμαι χαρούμενος καθώς ο κόσμος της ομάδας θα του δείξει τον σεβασμό που του αξίζει.

Ελπίζω την Κυριακή κόντρα στην Γουέστ Χαμ, ο κόσμος να πάει στο γήπεδο και να στηρίξει την ομάδα. Ήταν κάπως περίεργο καθώς οι περισσότεροι δεν περίμεναν να ανακοινωθεί τώρα η αποχώρησή του. Σίγουρα θα έχει τους λόγους του όμως. Είναι καλή ή κακή στιγμή; Ο κόσμος θα πει πολλά για αυτήν την κίνηση. Ένιωσε ότι έπρεπε να το ανακοινώσει σήμερα και αυτό έκανε. Ο κόσμος μιλάει για τα κατορθώματά του και αυτά που αφήνει κληρονομιά.

Προπονητές και οπαδοί άλλων ομάδων μιλάνε για αυτόν. Θυμάμαι τον κόσμο να λέει σχετικά με το πώς παίζαμε. Είμαι χαρούμενος καθώς τώρα μπορούμε όλοι να μιλάμε για την κληρονομιά που αφήνει και πάνω απ'όλα πρέπει να κερδίσουμε το Europa League. Θα είναι ένα φανταστικό επίτευγμα. Ο Αρσέν δεν έχει κερδίσει ποτέ ένα τρόπαιο στην Ευρώπη και αυτό θα ήταν το ιδανικό τέλος.

Ήταν ο τύπος του ανθρώπου που θα ενεργοποιούσε το μυαλό σου σχετικά με το πώς να παίξεις και πώς να καταφέρεις να επιτύχεις σε αυτό που κάνεις. Σου έδινε απόλυτη ελευθερία, ειδικά σε εμένα που ήμουν επιθετικός και έπαιζα όπως ήθελα. Θυμάμαι να πηγαίνω στο γραφείο του και να μου δίνει ενθαρρυντικούς λόγους κάνοντας με να νιώθω ως καλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο. Ένα πράγμα που κρατάω στο μυαλό μου ότι πάντοτε έβλεπα πράγματα πριν τους άλλους. Θυμάμαι να λέει χαρακτηριστικά ότι η ομάδα, όταν ήμουν μέλος της, θα μπορούσε να παραμείνει αήττητη. Είχε τέτοιου είδους οράματα".

Όταν ρωτήθηκε για το αν μπορεί να είναι ο διάδοχος του Αλσατού, ο πρώην Γάλλος διεθνής απάντησε: "Κοίτα που γελάω. Λοιπόν, αυτό είναι αστείο γιατί δεν πρόκειται να πάω ξανά εκεί. Προσπάθησα να μιλήσω ακούγοντας την καρδιά μου και μάλλον ξέφυγα. Υπάρχει ένας άνθρωπος που μπορείτε να κάνετε όλες αυτές τις ερωτήσεις. Αυτός είναι ο Ιβάν Γκαζίδης. Είναι ο ειδικός να δώσει τις απαντήσεις για τον επόμενο προπονητή της Άρσεναλ.

Photo credits: AP Photo/Matt Dunham


Πηγή: www.sport24.gr


Σχολίασε κι εσύ!